Iklan Paling TOP

30 May 2012

IklanKL: Munif Hijjaz Perfumes-Kempen 1 Pejabat,1 Pengedar

Tajuk Iklan*:Munif Hijjaz Perfumes-Kempen 1 Pejabat,1 Pengedar
Web Site:www.munifhijjazpromo.cjb.net
Name*:Jaafar
Email*:adsonline@munifhijjaz.com
Isi Iklan*:Munif Hijjaz Perfumes - Kempen 1 Pejabat, 1 Pengedar. Poket Penuh di perayaan nanti. Mesti Cuba!!! Modal Hanya RM200 - RM245. Percuma Display Set Bernilai RM50.
Abd Malek @ Munif Hijjaz Sdn Bhd - Wed 30/May/12, 3:28pm

Pihak Munif Hijjaz Marketing Sdn Bhd melancarkan kempen 1 PEJABAT, 1 PENGEDAR bagi memberi peluang kepada anda yang bekerja di pejabat-pejabat untuk menambah pendapatan sempena musim perayaan yang akan menjelang tidak lama lagi. Mengikut statistic kami, jualan minyak wangi kami akan meningkat berkali ganda di musim perayaan terutama di perayaan Hari Raya Aidilfitri.

Pakej yang kami tawarkan ialah pakej starter Biz serendah RM200-RM245 untuk modal permulaan bagi memualakan perniagaan.Produk tambahan kami di tahun 2012 ini merupakan wangian botol berwarna-warni yang boleh dijual sebotol-sebotol dengan harga RM10.00 SM/RM12.00 SS. Ianya telah mendapat sambutan yang hangat di pasaran sejak di pasarkan awal Januari 2012. Mudah dijual dan senang dibeli oleh semua golongan.

Tawaran yang menarik dan konsep perniagaan yang dipermudahkan telah memberikan kelebihan kepada anda yang menjadi rakan niaga kami. Antara kelebihan-kelebihan yang kami tawarkan kepada anda sebagai rakan niaga ialah:

1.Harga jualan sebotol RM10 merupakan harga mampu milik untuk semua golongan. Ianya mudah dijual, serta botol warna-warninya yang esklusif mampu menarik perhatian orang ramai serta menjadikan ianya wangian yang esklusif yang berjenama.

2.Kami hanya menawarkan 18 wangian yang terbaik dan terhebat sahaja bagi memudahkan anda untuk membuat pilihan. Bukan itu sahaja, anda boleh memilih wangian yang anda merasakan mempunyai potensi untuk pasaran anda tanpa terikat untuk membeli wangian sekotak yang telah ditetapkan bilangan dan jenis wangiannya.

3.Anda tidak perlu menanggung kerugian menyimpan stok jika terdapat wangian yang mungkin kurang mendapat sambutan dikalangan pelanggan dan kawasan anda. Ini kerana anda pada bila-bila masa boleh menukar akan wangian tersebut dengan wangian yang betul-betul "HOT SALE" tanpa ada sebarang caj tambahan.

4.Kami menyediakan set display (Acrylic Box) yang esklusif bagi memudahkan anda mempamerkan kesemua 18 wangian tersebut dimana-mana sahaja. Set ini mudah dimasukkan kedalam beg dan mudah dipamerkan secara mobile di pejabat-pejabat dan dipinjamkan kepada rakan-rakan serumah, adik-beradik dan rakan-rakan untuk dijadikan set sample untuk mengambil tempahan di pejabat-pejabat mereka pula.

5. Kami juga menyediakan bekas set display (P.V.C ) yang sangat cantik dan belum pernah dibuat oleh peniaga minyak wangi lain. Pihak MHMSB menggunakan set display P.V.C ini untuk mempamerkan dan menjual wangian kami di kedai-kedai runcit, dobi, kedai barangan agama, kedai jamu, saloon dan kiosk-kiosk pusat membeli belah. Anda boleh menggunakan set display P.V.C ini untuk meletakkan wangian anda di kedai-kedai berhampiran anda dan biarkan wangian tersebut terjual dengan sendirinya di kedai tersebut.

6. Anda boleh memasarkan produk ini dengan 3 cara iaitu: a:- Menjual terus kepada pengguna. b:- Melantik rakan anda sebagai pengedar. c:- Meletakkan wangian ini dengan P.V.C display set di kedai-kedai berhampiran anda dan biarkan ianya terjual dengan sendiri dan anda hanya perlu mengutip jualan seminggu sekali.

Tips pemasaran:

1. Letakkan 18 jenis wangian kedalam bekas display Acrylic yang esklusif tersebut. Pamerkan ke rakan-rakan di pejabat anda dan siapkan sekali borang tempahan.

2. Jika pejabat anda terlalu besar, anda boleh "pasang kaki" tukang promote di jabatan-jabatan yang lain. Jangan kedekut bagi upah pada rakan anda yang membantu membuat mencari pelanggan tersebut.
3. Minta bantuan rakan-rakan serumah atau adik beradik anda dengan membawa sample di dalam bekas display acrylic ini ke pejabat mereka pula.Mereka boleh membantu untuk mendapatkan jualan untuk anda. Tapi pastikan anda tidak "lokek" untuk memberi sedikit upah untuk mereka yang membantu :)

4. InsyaAllah, jika anda bermula dari sekarang, mereka semua akan membuat pembelian ulangan pada waktu musim perayaan nanti.

5. Untuk mendapat keuntungan yang lebih, anda boleh upgrade ke pada stokis (diskaun 40%) atau pemborong (diskaun 50%) pada bila-bila masa.

Untuk maklumat lanjut tentang produk dan promosi Pakej Starter Biz May 2012 ini sila dapatkan di

www.munifhijjazpromo.cjb.net

facebook:http://www.facebook.com/munifhijjazperfumes

Atau sms ke 012-3439058
Foto Upload(2M max):poster 4ml with price.jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...