Iklan Paling TOP

13 February 2013

IklanKL: PRODUK KOLAGEN DARI SINGAPURA (VIVID COLLAGEN & LE FRAICHE™ COLLAGE

Tajuk Iklan*:PRODUK KOLAGEN DARI SINGAPURA (VIVID COLLAGEN & LE FRAICHE™ COLLAGEN)
Web Site:www.kedaionline-khailiza.blogspot.com
Name*:Khai Liza
Email*:khailiza_82@yahoo.com
Isi Iklan*:PRODUK KOLAGEN DARI SINGAPURA
VIVID COLLAGEN – RM148.00
LE FRAICHE™ COLLAGEN – RM178.00

berminat blh PM inbox sy
FACEBOOK : Khai Liza
EMAIL : khailiza_82@yahoo.com
BLOG : www.kedaionline-khailiza.blogspot.com
Please LIKE my Page : Kedai Online Khailiza


VIVID COLLAGEN
MENGAPA VIVID COLLAGEN
Vivid Collagen adalah
100% SELAMAT DAN SEMULAJADI : Dibuat dan diimpot terus dari kilang di singapura yang berstatus GMP, HACCP, ISO dan HALAL. Setiap kelompok akan diperiksa dan diluluskan oleh AVA singapura (Agri Food and Veterinary Authority) sebelum penyerahan kepada pelanggan.Hanya ramuan semulajadi dan yang telah diluluskan sahaja digunakan dan ianya tanpa pengawet.
KESAN MAKSIMUM : Campuran proprietary berfungsi menggunakan hanya bahan-bahan premium dan berkualiti untuk memastikan bahawa ianya akan memberi kesan yang maksimum dalam masa yang singkat.
FAKTA PEMAKANAN BENAR : Rumusan proprietary kami menunjukkan dengan jelas fakta pemakanan sebenar telah diuji isi kandungan setiap paket.
MUDAH DAN ENAK: Pada bila-bila masa,di mana sahaja dan sangat mudah untuk mengambilnya tanpa berbau hanyir dengan rasa limau lemon yang lazat. Satu paket sehari akan memulihkan tenaga muda dalaman anda.


CAMPURAN PROPRIETARI UNTUK KESAN MAKSIMUM DI DALAM SETIAP PAKET VIVID COLLAGEN
5000 MG PEPTIDA KOLAGEN IKAN TERHIDROLISIS TULEN DIIMPORT DARI KANADA : Setiap paket Vivid Collagen mengandungi 100% tulen dan kualiti premium ikan air sejuk laut dalam dari Kanada. Tanpa pencemaran dan laut yang bersih adalah penting untuk sumber pengeluaran ikan yang berkualiti. Kami hanya menggunakan kolagen ikan yang terhidrolisis kerana ia terbaik diserap oleh badan kita untuk kesan yang maksimum. Kebanyakan jenama-jenama yang lain tidak menggunakan bahan terhidrolisis atas sebab factor kos. Vivid Collagen percaya dalam memberikan pelanggan-pelanggan kami kualiti produk yang terbaik.

KOENZIM Q10 (coQ10) : Campuran berfungsi kami juga mengandungi ramuan premium lain seperti CoQ10. Ia merupakan bahan menyerupai vitamin yang ada di dalam setiap sel badan kita. Ia berfungsi sebagai bahan antioksida dan membantu meningkatkan system kardio vascular kita.Kajian menunjukkan bahawa CoQ10 merangsang pertumbuhan sel dan menghalang kematian sel.

VITAMIN C DAN VITAMIN D : Vitamin C dan D adalah vitamin yang penting bahawa badan kita perlu terus maju. Vitamin C adalah perlu bagi pertumbuhan yang sempurna dan membaiki tisu badan. Kolagen hanya boleh disintesis dengan kehadiran Vitamin C. Ia juga merupakan antioksidan yang membantu melindungi kerosakan sel dan mengurangkan kanser. Vitamin D membantu penyerapan kalsium di dalam badan kita dan mencegah osteoporosis.

KALSIUM : Vivid Collagen dicampur dengan kalsium berkualiti kerana ia adalah penting untuk mengekalkan tulang dan gigi supaya kuat di samping memastikan otot dan saraf berfungsi dengan betul. Kalsium membantu pertumbuhan badan dan mengekalkan kesihatan badan secara menyeluruh.


SEMUANYA TENTANG KOLAGEN
KOLAGEN
Kolagen berasal dari perkataan Yunani 'kolla'(gam) dan Gen (ciptaan). Ia berfungsi dengan sempurna sebagai ejen gam yang membantu merapatkan bersama sel –sel badan. Ia adalah protein yang berfungsi untuk menjaga keanjalan kulit dan fleksibiliti sendi, tulang, kuku, rambut dan organ-organ. Walaupun badan kita menghasilkan kolagen tetapi penyelidikan yang luas menunjukkan bahawa tahap kolagen dalam badan berkurangan pada setiap tahun selepas usia 25 tahun. Apabila usia menjangkau 40 tahun, badan kita akan berhenti menghasilkan kolagen dan kolagen di dalam badan kita akan hampir ke paras kehabisan apabila umur kita mencapai 50-an.
Kulit kita terdiri daripada 75% serat kolagen, 50% serat kolagen terkandung di dalam sendi dan 30%kolagen dalam badan kita akan menyebabkan masalah penuaan yang lebih cepat seperti kedutan,garisan halus, keanjalan kulit yang lemah, rambut yang tidak sihat, kuku yang lemah dan masalah-masalah sendi.
Terdapat banyak sumber kolagen untuk menggantikan kehilangan kolagen tubuh manusia dan jenis yang paling rapat adalah kolagen marin. Strukturnya hampir sama dengan kolagen manusia. Terdapat banyak bentuk kolagen tetapi bentuk yang terbaik adalah Peptida
Kolagen Marin Terhidrolisis (Hydrolyzed Marine Collagen Peptides-HMCP). Molekul kolagen yang semulajadi adalah terlalu besar dalam ukuran saiznya untuk diserap oleh badan kita. Enzim semulajadi telah digunakan untuk memecahkan molekul kolagen marin kepada peptide kecil untuk memudahkan penyerapan di dalam badan kita.
Secara idealnya, pengambilan harian kolagen 4000-5000 mg disyorkan oleh pakar pemakanan. Apa jua amaun yang kurang darinya tidak akan memberikan hasil yang berkesan.

SIAPA YANG MEMERLUKAN KOLAGEN?
Setiap individu memerlukan kolagen. Kajian membuktikan bahawa kita mula kehilangan kolagen dalam badan sejak usia dua puluhan disebabkan pencemaran dan tekanan. Pentingnya untuk mempunyai kolagen dalaman yang mencukupi bagi menyihatkan kulit, rambut, kuku, sendi, tulang dan tisu-tisu lain.

SEBARANG KESAN SAMPINGAN?
Asal Vivid collagen adalah dari sumber semulajadi dan tanpa bahan tambahan. Ia adalah semulajadi seperti makanan harian yang kita boleh makan tiap-tiap hari.

BERAPA CEPATKAH SAYA BOLEH MENGALAMI KESANNYA?
Keadaan badan setiap individu adalah berbeza. Mengikut pengalaman, kami telah melihat individu-individu lain mengalami kesan yang serta- merta selepas penggunaannya, manakala yang lain-lain mungkin mengambil masa yang lebih lama atas faktor-faktor seperti umur dan keadaan kesihatan. Untuk hasil yang maksimum, anda boleh memakan Vivid Collagen setiap hari selama 10 hari untuk merasai perbezaan pada kulit anda. Selepas itu, anda boleh mengambilnya selang sehari untuk mengalaminya sendiri kesan-kesan pembaharuan kulit.

BILAKAH WAKTU TERBAIK UNTUK MENGAMBIL VIVID COLLAGEN?
Anda boleh mengambilnya samaada awal pagi di mana penyerapan badan kita pada tahap terbaik atau pada waktu malam sebelum tidur apabila seluruh badan di dalam keadaan rehat dan di dalam proses pertumbuhan semula.

BAGAIMANAKAH PENAMBAHAN BERAT BADAN APABILA MENGAMBIL VIVID COLLAGEN?
Terdapat lemak sebanyak 0%, Kolestrol 0% dan Kalori yang rendah di dalam setiap paket Vivid Collagen. Ianya sesuai untuk pengambilan harian walaupun anda sedang melakukan program diet.


LE FRAICHE™ COLLAGEN
INGREDIENTS
Le Fraiche™ Collagen is formulated with ingredients that are potent for anti-aging. It blocks free radicals, reducing UV damage to the skin and promotes skin cell growth and elasticity while retaining skin moisture. Long term consumption of Le Fraiche™ Collagen will give the skin a healthier glow and enhance skin firmness.

CRANBERRY : Restores radiance for all skin types
HYDROLYZED FISH COLLAGEN : Rejuvenates aging and wrinkled epidermis cells
NANO CO Q10 : Research shows it is excellent for reversing effects of sun damage & wrinkles
CAMELLIA SINESIS : 200 times stronger than Vitamin E in controlling anti-aging
GRAPE SEED : Over 200 medical studies done to ascertain effectiveness on anti-aging. It is 50 times more powerful than vitamin E & 20 times stronger than vitamin C
VITAMIN C : Needed in the making of collagen. Studies have shown Vitamin C to help slow the production of aging spots while providing UV protection

With aging the outer skin layer (epidermis) thins. Aging skin appears thinner, more pale, and clear (translucent). Large pigmented spots may appear in sun-exposed areas.

Dermis is the thicker skin layer that lies beneath the epidermis and is composed largely of the protein collagen. In fact, collagen accounts for up to 75% of the weight of the dermis, and is responsible for the resilience and elasticity of the skin. As we age, changes in the connective tissue reduce the skin's strength and elasticity hence, any attempts to thicken the dermis layer would mean we need to produce more collagen. This can be achieved with consuming collagen supplements.
Foto Upload(2M max):VIVID COLAGEN 3.jpg



Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...