Iklan Paling TOP

05 July 2014

IklanKL: Bisnes kereta sewa jana 5 angka

Tajuk Iklan*:Bisnes kereta sewa jana 5 angka
Web Site:http://bit.ly/KeretaSewaBIZ
Name*:bisnes kereta sewa
Email*:noreply@yahoo.com
Isi Iklan*:Saya merupakan usahawan kereta sewa sepenuh masa. Syarikat saya Green Matrix Car Rental mempunyai cawangan di Seluruh Malaysia. Sehingga kini kami mempunyai 16 cawangan dan mengendalikan lebih 200 unit kereta sewa samada untuk pelanggan korporat, individu tidak kira dari dalam dan luar negara.

Selain sibuk menguruskan bisnes kereta sewa, saya juga aktif menulis buku dan kadangkala saya dipanggil memberikan ceramah keusahawan. Saya juga pernah ditemuramah oleh akhbar Kosmo mengenai bisnes kereta sewa. Di kalangan rakan-rakan usahawan kereta sewa, saya digelar "Otai Kereta Sewa".

Lagi info:

==> http://bit.ly/KeretaSewaBIZ

Terima kasih
Foto Upload(2M max):biz-kereta-sewa.jpg


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...